Puss till Ronja!

Helgen har bestått av massa mys , så skönt att bara vara hemma .
Och så lite ikea/birsta förståss , haha . Har handlat hem en hel del nytt till tv rummet , bla en ny tv bänk , och ett nytt tvrums bord + lite annat smått o gott . Börjar lika ett tv rum nu i allafall .

Tyvärr så måste ja åka tillbaka på jysk o byta en låda till tvbänken , bläääää .


Är så fruktansvärt less på alla från denna jävla kommun ! Så jävla nyfikna och avundsjuka .
Vi jobbar mån-fre , kanske inte så konstigt att vi har råd att köpa det mesta vi vill ha !
Men förstår att ni vill ha mitt liv , jag älskar de .  Ett helt ny byggt och frächt hus är det inte många som har när man är 20 och 24 år.


Drar en snabbis till birsta nu och lämnar tillbaka lådan , släpar med mig älskade syster , Så jävla glad att hon är precis lika dan som mig , gud va jag älskar den tjejen!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Söt hunden var,

du vet inte vem jag är.

men jag är en i Mikaelas klass.

2010-04-10 @ 22:27:23
URL: http://margaretaaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback