Du är så söt

Förstår varför mamma alltid satte mig o min syster på att rensa ogräs när vi var små . Fyfan i helvete vad tråkigt de är , och noga måste man göra de också . Är iallafall vad jag sysslat med i 2 timmar denna eftermiddag, rensat bort allt ogräs i gruset på framsidan , på baksidan o runt hela huset var de som värst , fybubblan , ville bara börja grina . Men nu är det bara grusplanen vid förrådet kvar sen äre klart .

Och blommor har jag fortfarande inte inhandlat , detta är ett måste inom de närmsta framtiden.
Måste ju ha lite somrigt och fint vi med , hehe .

O nu till helgen . Har varit en riktigt nice vecka/helg. Har grillats i mängder , druckit öl och goda groggar , åkt på en liten roadtrip , först till härnta , vidare till kramfors och sen till sollefteå där de blev lunch på en mysig uteservering. Jag och malin åt världens godaste kycklingsallad med världens godaste vitlöksdressing . Åkte vidare förbi mormor och morfar och efter de vart de lite grillparty hemma hos markus o malin .
Riktigt trevlig kväll .
Har även aggerat chaufför tillsammans med malin , fick skjutsa runt två grabbar som var lite runda under fötterna , vi fick oss i allafall ett gott skratt ;)
Har även umgåtts med Linda , en heldag med henne var riktigt mysigt . Var ju som sagt ett tag sedan. Och magen hennes växer i sjuk takt , den är så mysig så .
Sen har jag hunnit med inredningsparty med Linda hos joels syster . Solat med mammsen , varit i birsta med ronja, snurrat runt i en bil en helkväll i stan . Träffat en massa roligt folk och så vidare .......
Allt har i allafall vart kanon!

Nu ska jag återgå till älsklingen, soffan och svenssonsvensson filmen + en massa mys!
Natti!



Tårtan som vi överraskade mamma o pappa med när dom kom hem
från utlandet för någon månad sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback