Eltishhhh

Slänger in ett inlägg innan det är dags att sussa och ladda inför veckans sista dag , fy fasiken vad skönt med en riktig kortvecka!

Maja kom upp på en kopp kaffe förut . Så snäll och gjorde mig sällskap medans niklas var borta . Var så sjukt rastlös och kaffesugen. Så humöret var inte på topp till en början kan jag säga .
Men då kom hon som en räddare i nöden , hehe.

När hon for drog vi ner till sörberge och köpte glass o en massa andra onyttigheter så nu känner jag mig helt spyfärdig , usch!

Haha , niklas ropade nyss i förtvivlan att elton var borta , börja söka genom hela huset , och vart ligger han , jo i garderoben under/bakom niklas klädhängare . Tokhund!

Nä , nu ska jag mysa med älsklingen innan jag somnar , natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback