Girls

Tror inte att jag och bloggande passar så bra ihop , haha . Bloggar ju knappt en gång i veckan . Orkar ju inte ens logga in , blää.

Helgen har i allafall varit lugn och skön  , har fixat o donat på här hemma . Gjort det riktigt mysigt på framsidan med kuddar , plädar och lite blommor , så nu är det ju bara resten kvar , hehe .
Har även snurrat runt i stan med markus o malin o surrat en massa skit , en lugn fredag helt enkelt .
Och igår vart det först birsta en snabbis på förmiddan sen kom ronja hit , käkade middag och hade de mysigt .
Niklas umgicks med grabbarna medans jag hade en kul kväll med tjejerna .
Åkte bil även då , så jäkla skönt att bara åka runt .

Var typ allt jag hade på hjärtat , har ju förståss en massa andra saker som är kul också , men inget jag berättar om här ;) hihi...
Nu ska jag förflytta mig från soffan till sängen och se filmen där
Godnatt!



Helt klart den bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback