konstigt de där

Kännt mig mer bakis idag än igår , väldigt konstigt med tanke på att ja inte drack en droppe igår .
Dagen har varit rätt så okej ändå även fast jag varit trött och haft konstigt ont i magen .
Svängde förbi svärmor på måndas midda efter jobbet, riktigt gött vare , tack för maten!

Hann även förbi jysk , rusta och blomsterlandet . Men så döda blommor på en blomsteraffär har jag då aldrig sett så som dom hade där. Nästan alla uteblommor var helt sönder frusna och hängiga så där blev vi ju inte långvariga direkt . Men hittade i alla fall stora trä krukor till alltanen och blommor de får ja ju helt enkelt hitta någon annanstans , måste bara kika runt lite o få lite inspiration , vet ju inte riktigt vad man kan ha tillsammans och inte och samtidigt ska de ju se jäkligt bra ut annars har den ingen rätt att vara på min finfina alltan , haha.

Mina ögon börjar sakta men säkert slå igen och det är nog dags att flytta sig vidare till sängen och invänta morgondagen . Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback