Love it!

Å veckorna går lika snabbt som alltid. Förstår inte riktigt vart tiden tar vägen , snart sitter vi på hemme allihopa och tänker tillbaka 50 år , haha .

Bara baby kommer hem med bilen ska jag åka raka vägen o sola . Orkar inte ta röda faran , man blir så jäkla bortskämd med en lite nyare bil . Så jäkla skönt att äntligen slippa gamm härken , dock var den räddaren i nöden många gånger . Min älskade pärla .

Sen blire nog bara lugna puckar i soffan med en kopp kaffe . Måste ta o lugna mig med kaffet lite , dricker fasiken hela dagarna på jobbet och sen hemma. Skulle aldrig klara mig utan de !

hej!



Älskar de här huset , helt sjukt att de är mitt!! och niklas också då
självklart ;) hade inte haft de utan han ! min fina älskling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Verkligen kanonfint hus! :-)

2010-05-08 @ 18:53:35
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback