Nöjd?

Haft en riktigt kul helg . Fredan var hur mysig och rolig som helst . Hela kvällen spenderades hemma hos oss med en massa vänner . Blev inte allt för sent vilket kanske var bra med tanke på att de var parken igår .
Förfest hemma hos oss först med en massa folk , dökul! skrattade så tårarna spruta .
Sen parken , riktigt rolig kväll .

Vissa människor är så fruktansvärt skrattretande och när tom flera människor ser samma sak kan det inte vara mig det är fel på i allafall , haha . Så jävla skönt!
Men tror jag har tappat minnet eller något för jag kan inte minnas att jag gjort dig något speciellt som gjort dig till den personen du är mot mig just nu . Haha herregud .
Tro inte att du kan komma till mig sen och hoppas på att allt är somvanligt , de kan du fet glömma!

Nu ska jag skita i 14åringarna och invänta markus o malin för middag och en massa glass , mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback