If today was your last day

Jag är så less just nu , borde inte saker o ting hålla längre än 2 månader , helt otroligt !

Har myst med brudarna i helgen . i fredas blev vi bara här hemma , drack en massa vin och surra en massa skit . Skön kväll . Vaknade 8 i lördas morse , min telefon gick varm ... och huvudet höll på o explodera .  For upp till ramsele med malin för å käka lunch med grabbarna och kika på lastbils utställningen , är inte jätte intresserad men vad gör man inte för baby .

Väl hemma var de bara o göra sig klar . Drack vin här hemma innan sabina och hennes mamma hämtade upp oss , for ner till jerry , dansa och hade skoj .
När dom andra  drog på krogen drog vi på donken först , släppte därefter av sabina och maja på krogen ( jag hatar krogen) därför valde jag att åka hem i stället .

Har inte sovit många timmar inatt , men häller i mig en massa kaffe i stället . Ska invänta älsklingen som är på väg hem från en helg i ramsele med grabbarna . Sen blir de raka vägen till media markt , ny kamera och sladd ska ja tammetusan ha!

Tack för en rolig helg tjejer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback