you´re the reason why i´m thinking

Nu har jag bestämt mig , på måndag börjar mitt nya liv . Från och med då ska jag försöka att bli ickerökare , haha . Alla på jobbet bara skrattade åt mig , och alla andra också för den delen . Förmodligen har dom ju varit med x antal gånger när jag försökt . Vilket förövrigt aldrig lyckats . Så alla ni runt om mig , jag kommer förmodligen vara ett riktigt monster , men den här gången vill jag verkligen lyckas !

Jag vet att de är farligt och allt därtill , men det är ju så satans svårt!
Om de går vägen den här gången kommer jag belöna mig själv med något
riktigt bra till sommaren ;)
Men den som lever får se







Lätt bästa sommaren på bra länge!

Kommentarer
Postat av: bettan

jag tro på dig Emelie. Den här gången kommer det att gå vägen. Kör hårt. belöningen kommer

2010-09-17 @ 14:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback