Friday im in love

Fredag redan , jag hinner verkligen inte med mig . Tiden går ju så sjukt fort!
Melker är redan över 1 månad , vart tog den månaden vägen ? . Hoppas verkligen inte att resten av tiden går så här fort för då är prinsen stor snart !

Nu väntar vi bara på att älsklingen ska komma hem , så får vi se vad den här dagen/kvällen har att erbjuda ! Funderar på om jag ska dra med mig han till birsta så lilleman kan få några nya pyamaser , han växer ju så det knakar !
När vi var där i måndas hade han ökat 340g på en vecka och vägde då 4715, storkillen!
Så vi behövde inte komma tillbaka till veckan för vägning utan vi kunde vänta 2 veckor då han går upp så pass mycket!

Nu ska jag passa på å dricka upp teet medans han fortfarande sover , men av nån konstig anledning så vaknar han så fort jag tar i koppen så det slutar alltid med att jag får hälla ut allt!


Kommentarer
Postat av: sabrina

Du undrade vart bebisboken kom ifrån. Åhlens 179:-

2011-08-27 @ 21:02:42
URL: http://sabrinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback