Gott Nytt År

Vaken tidigt idag igen. Melker vaknade vid 7 för mat och sen kunde han inte somna om.
Men de gör inget, nu när han sover större delen av natten är jag mycket piggare än förut när han vaknade 1 gång i timmen för mat. Sen jag slutade amma(för 1 vecka sen) har han sovit så mycket bättre. Äter mellan kl.12-1  på natten och sen sover han till 6-7 på morron!
Han äter även lite gröt vissa dagar, ibland gillar han den mer än andra gånger. Just nu kör vi på banangröt men ska byta till nån annan smak o se om han gillar den bättre. Mild havregröt gillade han första gångerna men sen var inte det någon höjdare heller. Ska koka en potatis åt honom idag för att se om det kan vara något, och sen vidare med morot mm.

Nää , lilleman har somnat om nu och jag funderar på att göra desamma. Har ju dock miljoner saker att göra idag innan det ska handlas, fixas och lagas middag.
Hare


Min lillknopp. Känns som lill-liten tiden gick för fort, men han blir roligare och
roligare för varje dag nu. Är nog inte långt kvar till krypandet, STOLT MAMMA!
Älskade unge, finast i hela världen och våran prins


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men tack :-) snäll du är! Gott nytt år på er också! Vad snabbt tiden går, er lillkille börjar ju bli stor nu! ;-)

2012-01-01 @ 23:43:09
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback