Grattis mamma!

Lillfisen sover , älsklingen fixar och donar i tvättstugan och jag latar mig i soffan. Väntar på att pappa ska komma förbi med en ny garderob åt prinsen! han har alldeles för mycket kläder så hela rummet svämmar nästintill över av allt!

Idag fyller mammsen år så där har vi varit ikväll och tryckt i oss en massa gott! , i morgon är det min tur att fylla år , herregud vad det här året sprungit förbi! förra året visste bara min mamma och pappa samt markus och malin om att vi skulle bli 3 sommaren 2011! Hade fullt upp med att dölja magen som redan då syntes hur mycket som helst! trots att jag bara var i v12/13.. fick all mage från början men stannade av ganska mycket i mitten och slutet av graviditeten!

Så i morgon blir det städning och doning hemma innan alla dyker in vid 6 tiden! Älskar att ha huset fullt , så jäkla mysigt! så nästa år har vi bestämt att fira jul här med både min och niklas släkt!



Du är det finaste jag vet, du är det dyraste i världen.


Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Kan vara, hon har två nere som är på g.. fast de är fortfarande långt nere men vem vet! :)

2011-12-06 @ 17:08:52
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback