24 upp 27 ner

Lilleman bestämde sig för att vakna 05.30 idag. Var bara att kliva upp, rätt mysigt också! Nu har han somnat om igen och lär vell vakna vid 9 igen. Själv kan jag inte somna om så jag myser framför nyhetsmorgon med kaffe.
När älsklingen vaknat och fixat det han ska tänkte vi åka upp till Linda, Joel o Mille en sväng och mysa lite, var ett bra tag sen!

Och våran julafton kunde inte blivit mer perfekt!
Började med Julfrukost hemma hos oss, en prommis till kyrkogården o tände ett ljus för farfar.
Vidare till mormor o morfar för kalle anka , middag och julklappar och när vi var färdiga där var det bara att packa in oss i bilen för att åka till niklas syster!
Nästa år slipper vi förhoppningsvis allt farande då vi tänkte fira hemma hos oss,längtar!

Melker fick så mycket fina julklappar(vi med för den delen också)
En uppsjö av kläder (en helt ny garderob i 74 i princip), leksaker, gåstol, pulka, pengar, spargris, boken om mig, snutte kanin mm.

Så nu hoppas vi att det kommer lite mer snö så lillfis får använda pulkan och den nya Didriksons overallen vi köpt åt honom som förhoppningsvis kommer i morgon :D

Lite bilder från jul


En av julklapparna från mig och niklas


Present från Melkers mormor o morfar











 Kommer mer bilder senare!

Är så jäkla glad, efter att ha gått upp 24 kg har jag nu gått ner 27kg och är tillbaka där jag vill vara!
Så skönt, och kan helt ärligt säga att min kropp inte blivit påverkad mycket alls! nån futtig lite bristning på höften men annars har jag klarat mig helt utan problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback