<3

Prinsen är 16 dagar idag ! helt sjukt vad dagarna bara springer iväg..
Tyckte det var igår vi for in till förlossningen och vi fick se världens finaste lilla kille!

Trots att det är den värsta smärta jag känt någonsin skulle jag lätt göra om det. I precis samma ögonblick som man får se sitt lilla hjärta är all värk som bortblåst och man har redan glömt bort att man bara några minuter tidigare bara ville gå under och ge upp!
Det är värt varenda sekund.

Jag hade endå en väldigt lätt förlossning tycker jag själv . Tyckte att värkarna innan gjorde bra mkt ondare än själva krystvärkarna och när lilleman skulle ut! . Ryggbedövningen hanns inte med och lustgasen ville jag inte ens testa då jag var livrädd för att bli illamående och kräkas . Det är de värsta som finns och enligt mig skulle så mkt bli förstört om jag var tvungen att spy mig genom halva förlossningen.
Så helt utan bedövning klarade jag mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback