BVC

Dagarna bara springer förbi , lilleman är snart 4 veckor . Och det är helt otroligt vad mycket man utvecklas bara på dom ynka veckorna . Han är mycket mer vaken nu än för bara 1 vecka sen.
Och han är verkligen världens snällaste prins . Sover och äter precis som han ska . Och nätterna är helt underbara. Vaknar vid ca 2-3 tiden , äter och byter blöja sen somnar han om till nån gång vid 6 för samma visa igen. Grinar det gör han knappt , kan vara om han är riktigt hungrig . Annars har han bara massa konstiga ljud för sig , lillhjärtat.

Och idag har vi varit på bvc för vägning och mätning . Han ligger snäppet över kurvan vilket bara är bra . I snitt ökar alla barn 200g i veckan men inte våran lillfis han hade  ökat 355 g i vikt så nu väger han 4455g ,
Och sen han föddes har han vuxit 3 cm på längden så 53 cm nu .

Vägde mig hos mamma igår så av mina 24 kg jag gick upp har jag 7 kg kvar . Helt ok med tanke på att det är ca 4 veckor sedan . Bara att fortsätta röra på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback