Test!

Har du en pojke eller en flicka i magen?

Läs igenom symptomen, har du flest P blir det en pojke eller flest F en flicka.

Ta dock teset med en nypa salt! *ler*

Tecken och symptom
P - Pojke
F - Flicka

Pigmentrand:
P - Lång markerad
F - Ingen eller svag

Magens form:
P - Toppig, utstående, syns inte bakifrån
F - Utbredd, syns bakifrån

Hjärtfrekvens:
P - Under 140
F - Över 140

Blödande tandkött:
P - Lite
F - Mycket

Halsbränna:
P - Lite
F - Mycket

Hårväxt på benen:
P - Snabb
F - Normal

Naveln putar ut:
P - Senare
F - Tidigt

Mamma sugen på:
P - Fett, choklad, lakrits
F - Frukt, surt, sött

Illamående:
P - Lite
F - Mycket

Mammas vårtgård:
P - Suddig
F - Avgränsad

Ringtest över magen: Testade aldrig!
P - Pendlar
F - Snurrar

Babyn ligger i magen:
P - Högt
F - Lågt

Babyn sparkar:
P - Mycket
F - Lite

Babyn hickar:
P - Lite
F - Mycket

Mammas skönhet: ?
P - Bibehållen
F - Gått över till babyn

Urinvägsinfektion:
P - Ingen
F - Ofta

Viktuppgång:
P - Liten
F - Mycket



Nästan allt stämde in på en pojke ! Vilket jag trott sen första början att det var, jag kände det på mig på en gång och höll fast vid det hela graviditeten .
Niklas var stensäker på en tjej men helt fel ute , hehe.
Självklart spelar kön absolut ingen roll utan det viktiga är att barnet är fullt friskt, 10 fingrar o 10 tår.
Hjärtljuden var en stor del i att jag trodde det var en pojke , samt att jag hade en "riktig" pojkmage. Och nästan alla som gissat gissade på pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback