Älskling ♥

Melker leker i babygymet , Elton for till stugan med mormor o morfar och jag myser med en kopp kaffe framför datorn. Är dock lite trött då sömnen inte är på topp här hemma .. tror tanden stör lilleman rätt mkt just nu och den är verkligen sylvass! Samtidigt försöker vi vänja honom att ligga i sin egen säng. Skulle lyssnat på alla som tjatade om att han skulle sova i egen säng , att det skulle bli jobbigt både för honom och mig sen när han skulle vänjas om , men det är ju så mysigt att ha sitt lilla hjärta breve en också och jag ger mig nog alldeles för lätt vilket jag inte borde!
Dock har det gått jätte bra hittills och han sover lite längre stunder i sin säng nu, vi får ge det tid bara. 
 
måste ta tag i hemmet nu , städa , tvätta mm då ja inte tänker röra en pinal när min syster kommer hem , då ska vi ju bara mysa med henne ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma till Neo

På 4 månaderskontrollen vägde min kille 6,5kilo. Jag chansar på 7 nu, men vi får se nästa vecka =)Då blir det ju dock vaccination igen. Hoppas han klarar sig utan feber denna gången med men man vet ju aldrig.



Eftersom jag helammar såkan han iaf inte bli förstoppad men han bajsar så sällan. Eller det kan gå 5 dgara med massa bajs o sen 9 dagar utan. Hans tarmar vill inte bli normala än antar jag. =/



Jag är glad att jag slipper "bråket" om att lära sig sova i sin egen säng. Neo sov i sin säng från första dagen, och det är jag glad för idag när jag har massor av vänner som kämpar så. Men visst är det mysigt att ha dom nära sig när man sover =) Jag lägger Neo i min säng på morgonen och så somnar vi om tillsammans en stund!;)



Hur lång är din kille?Eller iaf senast ni kollade;)

2011-11-24 @ 10:45:43
URL: http://vackraliv.blogg.se/
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Vilken Go bild :)

2011-12-29 @ 10:12:40
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback