Nu börjar äntligen lilleman bli samma glada lillfis igen! Förkylningen har äntligen gett sig och magen börjar bli bättre igen! Och tanden har kommit upp jätte mkt nu , kanske inte allt för roligt att amma då dom små gaddarna börjar dyka upp! Men som sagt kommer jag inte amma allt för länge till heller så jag får gott stå ut dom sista veckorna bara.

Vart kyrkis i morse , äntligen! då de inte blev förra veckan eftersom fisen var riktigt förkyld mm. Han verkligen älskar det ! Skrattar och pratar med dom andra bebisarna! goa ungar.
Och i morgon ska vi möta upp Sandra i birsta för en fika och massa surr, känns som en evighet sen vi träffades riktigt sist så det ska bli riktigt mysigt!
Onsdag är inget planerat men på torsdag morgon kommer äntligen min fina syster hem från uppsala över helgen, så då ska vi mysa i massor med henne och bara vara!

Nu blir det massa mys med min stora älskling och kaffe på det! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback