Jahapp

Gröna gräsmattor , spöregn och 6+ i slutet av november? , normalt!
Så tråkigt att snön är borta , prinsen som ska få en pulka i julklapp .. hoppas verkligen de är snö efter jul!

Idag blir det bara en plock och mys dag här hemma , och i morgon är det träning för mammorna , funderar faktiskt på att vara med i morgon , hade ju även gått ner nästan 2 kg till när jag vägde mig på bvc igår , så snart är jag där jag vill vara , så skönt!
Kollade även vad lilleman vägde och hur lång han var , 7750g och 66cm , han börjar verkligen bli stor nu min lilla klump , och om bara några dagar blir han 5 månader? , herregud va fort tiden går.

Fick även reda på att föräldraträffarna börjat , kul att en annan fått en lapp och tider och dyligt! icke sa nicke. Så vi missade i måndas men ska självklart gå på dom andra, väldigt viktigt då man får lära sig hjärt och lungräddning bla!

Dax och ta tag i hemmet , tycker det blir skitigt på en dag, och jag hatar verkligen när det är skitigt!!


Kommentarer
Postat av: Mamma till Neo

Nopp, Neo har inte fått nån mat än, bara smakportiner 2 gånger. Det var 1½ vecka sen. Men inget annat. Bara bröstmjölk. Vi ska vänta ett par veckor till, men sen så =)



Imån ska vi till bvc o vägas å mätas o lillen ska få vaccinet...=/



Vad skönt att du gått ner mycket. Jag ligger faktiskt nu 2 kilo under startvikten så jag är superglad ;)

2011-12-01 @ 00:36:28
URL: http://vackraliv.blogg.se/
Postat av: Mamma till Neo

Vi har aldrig testat med flaskan så jag vet faktiskt inte hur han kommer reagera. Det ska bli lite spännande. ;) Men napp gillar han inte alls. Det är kanske 1% av alla gånger som jag ger honom nappen somhan har kvar den i munnen. Hans tumme är bäst tycker han ;)



2011-12-02 @ 00:47:18
URL: http://vackraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback