Lördag

Lördag och inte ett dugg inplanerat förutom middag hos mormor o morfar senare. Skönt att ha dagar som inte är fullspäckade också!
Älsklingen kom nyss hem efter att ha köpt en till bil , äntligen har vi 2 bilar igen , egentligen 3 men det är bara en sommarbil!
Kunna åka iväg på dagarna utan att behöva tvinga min pappa att skjutsa mig och melker överallt!
Det är lyx!

Lillhjärtat ligger i babygymet och busar på , vänder sig nästintill hela tiden nu från rygg till mage , min duktiga kille <3
Ska ge han lite potatis och majs pure nu och se vad han tycker om det , kanske en favvis ?

ha en fin helg!





Pärlan!

Kommentarer
Postat av: Emma - bebis i magen v 28

Jag tror det ligger en pojke i magen men om man ska kolla typiska graviditetstecken så har jag ingen aning när det är olika hela tiden! Men vi får väl se vad som tittar ut i februari! :)

2011-11-08 @ 20:48:02
URL: http://emmaholmvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback