Lundmyr

Flängt runt med syster på birsta och IKEA idag sen kl 10 i morse! Käkat lunch och bara strosat runt.Fick med mig en kofta och en mössa från lundmyr som jag suktat efter ett tag till lilleman! Efter birsta
tog vi en sväng förbi mamma och pappa på kaffe och massa surr innan de var dags att hämta yngsta syster på skolan.Haft en riktigt mysig dag! och i morgon blir det mer.

Första natten i egen säng gick mycket bättre än vad jag trodde! mamma och pappas duktiga prins!
När Niklas for på jobbet fick han komma över en stund och mysa med mig och när han blev trött igen fick han hoppa tillbaka till sin säng igen.
Nu är det bara att hoppas på att kommande natt blir lika lyckad, Men det är ju bara att nöta nöta nöta , han är ju alldeles för stor och tar för mycket plats nu så någon normal sömn får man ju inte , men mysigt är det ju såklart!






 

Kommentarer
Postat av: Mamma till Neo

Den koftan är så söt! Den har Neo också, men dock i strl. 68, så den kan inte användas än =)



Vad skönt att han ville sova bra i sin säng! Jag håller mina tummar att det fortsätter så.



Ja vi var hos en läkare, men dom trodde inte det var något konstigt. Hans mage kändes mjuk och fin och då hade han inte bajsat på 5 dagar när vi var där. Men dom sa att ifall det blev värre kunde jag testa att ta bort komjölkprotein, men det hade inte blivit värre så jag har kännt att jag inte har behövt det. I så fall kan jag knappt äta något:/



Vilken fin bild du lagt upp på din kille;)



Kramar!!

2011-11-24 @ 22:44:19
URL: http://vackraliv.blogg.se/
Postat av: Mamma till Neo

Jag ska försöka helamma till lillen är 5,5 - 6 månader. Hur länge hade du tänkt? Eller ger ni något annat?



Kram!

2011-11-26 @ 21:28:56
URL: http://vackraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback