111127

Haft en underbar helg med massa goda middagar , födelsedagsfiranden, mys och kärlek.
I morse åkte syster hem igen och det är alltid lika tråkigt! Dock inte allt för lång tid innan dom kommer hem igen för att stanna 1 månad , längtar!
Hann även med en sväng på birsta nu på eftermiddan, handlade present till Alice som fyller år i morgon och en "björnpuppa" och mjukisbyxor till lilleman, som förövrigt bara velat vara med mig exakt hela dan!
Så fort jag startat dammsugarn har han skrikit, min lilla skitunge!

Lillfisen har somnat så vi passar på att lata oss i soffan , dricker lite kaffe och bara är!
Så skönt att få ta det lugnt en stund!

Lite bilder ...

Mys i vagnen på dagens prommis med nya voksipåsen









Kommentarer
Postat av: Mamma till Neo

Oj ni hade fått lite snö? Jag hoppas att det kommer snö på julafton, men sedan får det gärna försvinna igen;)



Ja det är ju bra att vänja dom så att lilla magen inte kniper. ;)



Kram!

2011-11-28 @ 23:11:03
URL: http://vackraliv.blogg.se/
Postat av: Mamma till Neo

Nopp inte en enda snöflinga här. ;) Sen bor jag ju iofs i Malmö så det kanske dröjer 2 månader till. Vem vem ;)

2011-11-29 @ 13:35:10
URL: http://vackraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback