111019

Torsdag i morgon och med andra ord snart fredag igen! vart tar veckorna vägen ? .
Den här veckan har det varit fullt upp med kyrkis , birsta , städning , prommisar och massa mer därtill! så som det ska vara helt enkelt! Vädret är ju kanon så inne vill man ju inte vara.

Imorgon ska jag försöka hinna med prommis med Jenny och Nova på morgon sen hem för och packa inför resan på fredag! och på kvällen tänkte vi åka till mille och mysa lite med honom
Lär nog bli fullsmockad bil om jag känner mig själv rätt..
Ska bli så kul och äntligen få träffa syster och johan som vi snart inte träffat på 3 månader! Jäklar vart tog dom månaderna vägen ?
Och prinsen är snart 4 månader , längtar super mkt för att få börja med smakisar , så kameran blir till o ha framme hela tiden!

Nu tänkte jag krypa ner med mina älsklingar i sängen och se en film! Melker sover sen 3 timmar tillbaka så han lär nog vakna snart för lite kvällskäk!
Godnatt!


Saknar faktiskt magen lite ibland , mysigt att känna sparkar och inte veta
vad för liten fis som ligger och bara väntar på att få komma ut!
Helt klart fler barn , dock inte än på ett bra tag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback