bebis mys!

Mötte upp Jenny och Nova i morse och gick vidare till kyrkis. Träffade dom andra mammorna och bebisarna , sen blev det lite sång , dans och mys samt kaffe för mammorna efter ;) Det var verkligen super mysigt och jätte kul och Melker verkligen älskade det! Så nu har vi anmält oss och kommer gå på kyrkis varje måndag hädanefter !
Efter tog vi oss en promenad runt sörberge och surrade om allt mellan himmel och jord! Så roligt och prata med någon som sitter i samma "sits" eller vad man ska säga! är ju kanske inte så roligt för dom som inte har barn att lyssna på allt pladder om bebisar , hehe!

Nu väntar vi på att pappsen ska komma hem så blir det lite te och rostade mackor samt mys i soffan!
I morgon kommer Jenny hit och hälsar på , är en evighet sen jag träffade henne sist , på eftermiddan blir det present handling då både Aaron och Mille fyller år på onsdag! Om min trevliga vagel har försvunnit vill säga!
Uscha!


Nu vill jag ha tillbaka min mage , snart så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback