Dagen D

idag var de dags för Melkers 3 månadersspruta , och jag hade ställt in mig på det värsta. Han grinade till när dom stack honom men så fort jag tog upp han gick det över!
Vägning och mätning samt koll av leder mm vart det också . Nu väger prinsen 6870g o 63cm . 1 ½ kurva över medel på vikt och 1 kurva över för längd, läkaren tyckte han var en liten klump och att min mjölk borde vara som fet grädde nästintill , hehe.

Nu sover han sen 3 timmar tillbaka , så vi får se om han får feber eller inte . Vilket inte var speciellt vanligt sa hon. Inhandlade flytande alvedon ifall att!

Passade på att väga mig , -2kg på 3veckor , trots mitt sjuka intag av allt möjligt gott! , rör ju dock på mig varje dag så kanske de som gjort susen! så 2 kg till sen är jag tillbaka på startvikt och allt som allt vill jag gå ner ca 5kg från där jag är idag , kan ju inte vara allt för svårt?

nu blire till o krypa ner med mina älsklingar , godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback