Fredag!!

Förkylningen vägrar släppa taget , jag blir galen snart! tycker vi inte varit annat än sjuk dom senaste veckorna så nu när vi väl blir frisk får ingen komma hit som är sjuk!. Känns som vi behöver vara pigga ett tag nu!

Idag trottsade jag förkylningen och tog en promenad , dammsög , torkade golven , tvättade o dammade av lite här hemma , var välbehövligt när jag mest vilat o slöat hela veckan , men idag var ett måste!
Så slipper man i helgen också.

Ska passa på att göra mig klar nu innan älsklingen kommer hem , blir birsta o Max till middag idag , gött och idag har jag gjort mig förtjänt av de , höhö!

Hej
(gammal bild från när de precis blev klart)


Vart super bra i sovrummet , andra väggen är de en blommig tapet ! älskar den!
måste handla sängbord men just nu är det ingen brådis för spjälsängen står på ena sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback