Söndasmys!

Lilleman har somnat för kvällen och jag och älsklingen myser i soffan med te och choklad . Imorgon blir det kyrkis förhoppningsvis för oss och träffa Jenny och Nova . Blir nog en super dag!
Enda minuset är vell att det börjar 9 på morgon och då har vi ju precis vaknat , så de blir en tidig morgon i morrn!
Men Melker har varit så snäll hela helgen och gett mammsen o pappsen sovmorgon till 8.30 , underbara unge!!
Så de ska nog gå bra ändå!



Huga , min lillfis bara några minuter gammal!

Kommentarer
Postat av: Mamma till Neo

Sovmorgon är inte fel ;) Min prins har börjat vakna runt 7, men idag sov han till 10! Jag blev förvånad o glad. haha! Hade bra!

2011-10-09 @ 23:16:25
URL: http://vackraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback