Uppsala

I helgen har vi varit i uppsala och hälsat på älskade syster och johan! haft en underbar helg med god mat , skratt och massa shopping .
Kändes hemskt att åka hem igår och tänka på att vi inte ses förän om någon månad igen..
Tråkigt också för att hon missar så mycket med Melkers utveckling. Sist hon såg honom var han bara lite mer än 1 månad och det har ju hunnit hända rätt mycket på senaste tiden.
Lessamt att inte träffa dom så ofta som vi vill också , helst av allt vill jag att dom flyttar hem så fort som möjligt vilket självklart inte blir fallet.

Ikväll somnade prinsen tidigt , inte sovit många minuter idag alls så vi 19.30 somnade han ganska ovaggad.
Skönt med sånna kvällar också så man får lite egentid med te o choklad , hehe .
Trots mitt sjukliga intag av godis , dock rört på mig flitigt , har jag lyckats gå ner 25 kg , alla min gravidkilon + lite till har jag lyckats bli av med ! så nu är det bara 2 kg till sen är jag precis där jag vill vara , äntligen ! :D

Till något helt annat så är det precis 1år sen idag som vi fick veta att vi 2 skulle bli 3 , obeskrivlig känsla!
Är även 1år sedan som jag rökte en cigg , slutade med desamma som jag fick veta att jag var med barn! Inte ett svårt val enligt mig , men då kan jag bara prata för mig själv!

Lite bilder från helgen innan jag fortsätter söndasmyset!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback