3 månader

3 månaders dagen närmar sig likaså den där jobbiga sprutan som jag är super nervös för ...
Kommer börja grina när dom ska sticka han med två sprutor samtidigt , huga mitt lill hjärta!
Hoppas de går bra , men funderar på att ta med mig mamma också som stöd , hehe .

Hann med en prommis idag med , har gått varje dag nu i någon vecka med undantag på helgerna då man får fuska och vila hur mycket man vill ..
Har inte vägt mig på flera veckor men de börjar kännas som jag måste vara tillbaka på startvikt snart , hade ju gått upp nått kg innan också när jag slutade röka och innan jag visste att ja var med barn!
Men de kommer de kommer ! Var ju somsagt bara 3 månader sen jag fick barn så borde inte vara allt för bekymrad egentligen .

Och nu Inväntar vi pappsen  som är påväg hem från jobbet och efter middan blir det babyproffsen och köpa en voksipåse , tur man har snäll mormor o morfar som sponsrat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback