Ensam mys

Alla mina älsklingar sover för kvällen , så jag passar på med en kopp te och lite mys i soffan framför lyxfällan.

Melker har för första gången testat äta ur flaska , inga konstigheter tyckte han. Väldigt skönt eftersom mamma ska vara barnvakt en stund på lördag förmiddag och hon kan ge han utan att jag måste hem , helt perfekt.
Undra hur mycket vi lär sakna lill prinsen under tiden , även om det bara är 1 eller 2 timmar.
Samtidigt är det skönt för mig och Niklas att bara åka iväg en sväng också o få vara själv en liten stund , det behövs faktiskt ibland och varje liten minut uppskattas .

Ska snart krypa ner i sängen med mina älsklingar jag med så jag orkar upp i natt när lillfisen väcker mig
Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback