Voksi!!

Prinsen sover och älsklingen är på hockey . Blir en mysig kväll för mig själv me te och choklad , mums!

Och äntligen, efter 3 dagars farande till birsta hade dom fått hem voksi påsen idag  , dock var den inte alls som vi tänkt oss så de fick bli en annan istället (voksi det med!) , och jag är riktigt nöjd!
så för 2399 :- fick man även ett sommartäcke eller en bärplatta med på köpet , för oss blev det sommartäcke då bärplattan bara kan användas till 9kg vilket den här lille mannen snart väger så de skulle bara bli onödigt!
Och jag som har sån beslutsångest lyckades välja innertyg rätt snabbt , då jag kände att hel vit var alldeles för tråkigt!

vart även några pyjamaser till lill trollet från farmor o farfar , tack tack!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback