Min lilla chokladbit

Vackrast i världen, busigast också för den delen tror ja! Lite blåmärken här o där men de hör till när man ska springa runt möblerna. Säger som alla andra och som jag sagt så så så många gånger tidigare, tiden går alldeles för fort, månaderna rinner bara iväg och snart fyller våran lilla kille 1 år, det är så sjukt när man tänker på det. Var det snart 10 månader sen du kom till oss lilla älskling? helt otroligt!
110703 kommer alltid vara den bästa och finaste dagen för oss, den dagen vi blev en egen familj!
Jag älskar mitt liv så otroligt mycket, så mycket att det gör ont! och jag är så tacksam för alla fina människor som finns i min närhet, familj som vänner, ni är bäst allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback