Goknopp

Nu har dom äckliga bakterierna flyttat in i min kropp också.. vaknade inatt av att jag var alldeles tjock i näsan och sen har snoret bara fortsatt att frodas..
Huvudsaken är att lilleman är på bättringsvägen, är mycket hellre sjuk istället för honom.

Vi som planerat att åka på badhuset på lördag med markus, malin o freja  om lillfisen var bra, Men nu får vi ser hur de blir.
Är jag bara snorig trotsar ja det!

Melker sover lunch och själv vilar jag i soffan med datorn och en kopp kaffe. Ligger och kollar runt på små smidiga "shopping" vagnar, tycker den vi har är alldeles för klumpig på affärerna och känner att vi skulle behöva en som är lite smidigare.
Ute älskar jag våran vagn, den tar sig igenom allt, djupaste snön är inte något problem över huvudtaget.
Men somsagt på affärer tycker ja den är alldeles för stor..

Till helgen blir våran finaste 8månader, börjar smått få lite panik över att jag snart ska börja jobba, eller snart o snart, efter sommarn nångång men ändå, den tiden kommer bara springa iväg. Är ju så roligt att vara hemma med honom nu då det händer saker varje dag, mot för dom första månaderna då dom bara sover, äter o skiter..
Självklart mysigt på sitt vis också, men jag tycker han är så mycket roligare nu!

Tror även att den 3e tanden är på väg, han dregglar floder, tuggar på allt och gnider det mesta mot tandköttet.
Han ser så söt ut med dom två små gaddarna han har nere, storkillen min.
Nånting annat roligt är att så fort man tar fram kameran och riktar den mot honom skrattar han, kanske använt kameran lite väl flitigt ;) hehe.


goknoppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback