hej å hå!

Personalfesten förra veckan var lyckad! var så roligt att få träffa min "familj" igen. Är precis så det känns, dom är absolut dom bästa arbetskamraterna man kan ha! vart även en sväng på allstar men vid 1 tiden kände jag att det räckte för lilla mig så då kom stora o lilla älsklingen och hämtade mig.
Fredan vart vi bara hemma och tog det lugnt, är ju så skönt med lång helg för då får vi ju ha pappsen hemma extra länge ju! Och på lördan fick vi äntligen träffa lilla Willgott som är 1 månad gammal nu, o ja dom säger att man glömmer fort, helt klart! har våran lilla fis varit så liten för "bara" 6 månader sen..
Saknar ju lill bebis tiden litegrann, är ju så mysigt. Samtidigt är det så kul nu med lilleman, han utvecklas med nya saker varje dag i princip! han skrattar för fulla muggar, "pratar", ålar sig fram, springer i gåstolen,äter lite gröt varje dag, stoppar in nappen själv, intar krypställning, sträcker upp armarna när man ska lyfta honom, sitter själv fast inte några längre stunder än , mm. Det finns så mycket att rabbla upp!

På torsdag är det dax för spruta igen, är ju nervös för den där jäkla sprutan somvanligt! det värsta ja vet är att se mitt lillhjärta vara lessen! det gör så fruktansvärt ont och jag undviker det gärna!!
Men sist gick bra så vi hoppas på samma sak den här gången!

Men innan torsdag måste vi vinka av johan och evelina på tåget i morgon, vafan tog 1 månad vägen? :O så jävla tråkigt för dom missar ju så mycket tid av melkers utveckling, tyvärr är det ju såhär det är och det är bara att acceptera och se fram i mot om några år när dom förhoppningsvis flyttar hem hit igen!

Nu vaknade lilleman så lika bra att lyda order och plocka upp lillskrutten!


Våran stjärna, vackrast i hela världen, mamma o pappas allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback