Lyckorus

Känner mig så otroligt lyckligt lottad, Jag har en underbar älskling sen 8 år tillbaka som är pappa till vårat första gemensamma barn som är våran största kärlek och vi älskar mer än allt annat på jorden, Vi har en snygging till hund som är helt underbar med både Melker, oss och alla andra!, En familj och vänner som finns i vått o torrt.
Vi har jobb med världens finaste arbetskamrater som känns som ens egna familj. Vi har tak över huvudet och allt därtill. Jag älskar bara mitt liv och är så tacksam för allt jag har och fått uppleva hittills.

Den 23/10-10 fick vi veta att 2011 skulle bli det bästa året någonsin för oss. Vi fick på ultraljudet i januari veta att den 28/6 skulle vi få ett litet mirakel, som istället blev söndagen 3 juli när våran efterlängtade lilla prins fick se ljuset för första gången! vi var nu en helt egen liten familj som vi längtat så länge efter.



 

Kommentarer
Postat av: sanna

Men tusen tack, va roligt att höra :)



ja visst kan jag göra de, vad är det du vill att jag ska göra? :)

2012-01-07 @ 01:46:13
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Mamma till Neo

Mysigt =) Vi fick reda på att neo grodde i min mage den 17 okt ;) DÅ fick ni reda på det tidigt också ser jag. ;) Han var ju beräknad till den 2 juli. Så sjukt vad detta året gått fort, eller hur ? Kram

2012-01-09 @ 12:33:19
URL: http://vackraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback