Så tacksam för allt fint som finns i mitt liv. Jag har en underbar egen liten familj, världens bästa föräldrar, syskon, vänner, mormor&morfar, svärföräldrar, svägerskor, moster m.familj, och alla ni andra som på något sätt finns i våra liv.
För varje dag som går älskar jag allt bara mer och mer, och tanken på att jag och Niklas efter 8år har en underbart vacker, frisk och snäll son gör mig helt varm inombords!

Jag tänker ofta på dom som kanske aldrig någonsin kommer få uppleva samma kärlek, alltså kärleken till ett barn, sitt eget barn.
Jag mår lika dåligt varje gång, varför är det så orättvist att alla inte får vara med om allt det här underbara som kommer med ett barn?
Det gör mig ännu mer tacksam till min fina lillkille, han är bara bäst på alla sätt o vis. Skulle göra precis vad som helst för dig min lilla stjärna.
Mamma älskar dig mer än allt annat




Titt på charmtrollet! otroligt att han är min och Niklas, fina älskade bästa du!
Jag bubblar över av kärlek till våran fina skrutt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback