120528

Underbar morsdag igår, fick så fina presenter av mina prinsar, ett par pilotbrillor och ett par guldfynd by kenza örhängen i form av döskallar, jag älskar dom, grymt snygga!
Dagen till ära passade Melker på att stövla iväg och ta 5-6 steg utan stöd, både jag, niklas och melkers farmor blev helt chockade, även fast han gått något litet steg innan blir man ändå paff när det är så pass många steg.
Idag har han även spatserat litegrann, kanske inte dröjer förän han springer ifrån oss nudå..

Får panik av att tiden går FÖR fort.. Jag ska snart börja jobba, medans kommer Niklas vara hemma 2 månader till att börja med, och förhoppningsvis har vi dagisplats inom några månader. Känns såklart jättejobbigt att behöva ha honom på dagis, samtidigt tror jag de är lärorikt för barn att få träffa andra barn, inte bara leka med mamma och pappa hemma.
Han är en tuff grabb som vågar ta för sig, så vi hoppas det håller isig även när han börjar på dagis också.


Ska man åka jänk måste man ha både solbrillor och kåpor såklart ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback