Det här med vädret..

Nästan så jag blev lite glad igår när vi vaknade och de vackra vädret hade bytts ut mot det inte alls lika underbara som dagarna innan. Just bara för att jag haft absolut 0 energi till städning dom senaste dagarna, och vem vill vara inne och poa på medans solen och vädret är helt underbart. Städningen hann ja med igår, så nu får det mer än gärna bli HÖG sommar igen!

Idag har vi bara busat och myst på inne, en sväng på biltema och skokanonen hann vi med också.
I morgon får vi se vad de bjuds på, jag är sugen på badhuset så min lilla älskling får plaska av sig. Men först en tid hos BVC förhoppningsvis så vi får veta vad våran lilla kloss väger, sen kika upp hans envisa utslag som inte försvunnit helt.. 
Snitsen på att gå får han in mer o mer för varje dag, och igår kväll gick han nästintill överallt. Man blir så STOLT som mamma när man ser hur duktig ens lilla bebis blivit, som förövrigt inte är så liten längre..
Lampa (pa) och boll (bo) är något som Melker säger när han får syn på just dom sakerna. Herregud vad stor du blivit mammas lillprins!

Melkers namn och personnummer finns numer inristat på min rygg, samt en stjärna under just för att han är min stjärna genom allt! ett litet gulligt hjärta på foten fick de också bli, när man ändå var där lixom. 

Ska bespara er mer svammel, ha en underbar kväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback